lørdag 28. april 2012

Innerveggene er på plass og oppsett av innvendig tak er påbegynt

Skikkelig morsomt å se hele huset innvendig med alle veggene på plass. Nå ser jeg endelig størrelsen på rommene, på godt og vondt! Må endre litt på planene mine, spesiellt på soverommet vårt. Dropper den store skyvedørs garderoben. Prioriterer litt bedre plass og nattbord. Ser også at jeg kommer til å sette sengen mot en annen vegg enn hva jeg opprinnelig hadde tenkt. Litt dumt at jeg ikke bestemte meg for det før elektrikkeren var ferdig med skjult anlegget men.....

2 etj, rommet til Ida. Her er tak og vegger på plass
Det  går raskt framover nå, planen er at maleren kan starte på torsdag til uka. Da får jeg endelig se resultatet av planene mine. Gelder meg skikkelig til det. Var på Fargerike i går og fikk med meg en maleprøve hjem til huset utvendig. Skal dit imorgen og male litt på ene veggen til garasjen. Om været er med oss i ukene framover blir huset malt utvendig ganske snart. Vi har leid inn maleren til denne jobben også så nå blir det gjort skikkelig. Det er ikke det enkleste huset å male og jeg er kjempe glad for at vi ikke skal gjøre det selv.

Teknisk rom

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar