fredag 11. mai 2012

Det er noe eget med håndverkere

På mandag denne uka ble vi klare over at gulvene i første etasje måtte avrettes, det var noe vi ikke hadde tenkt på. Heldigvis hadde den ene snekkeren i huset et firma han visste om som han kunne spørre om å ta ta jobben. Etter det har jeg mast hverdag på å få vite om det gikk i ordren og for å høre pris. I formiddag ble jeg oppringt av en som har kikket på huset og kunne ta på seg jobben. Prisen var god at neste kriterie var når de kunne få jobben gjort? Han svarte da at de kunne prøve å fikse det i dag eller mandag! Det syntes jeg hørtes topp ut så vi ble enige om at han skulle gi meg en tilbakemelding på når det ble. Hørte ingenting mer og da jeg stakk innom huset etter jobb ble jeg møtt av dette synet:




Så jobben er utført og det får tid til å tørke i helga. Nå er det vel bare å vente på fakturaen i posten :)
Det er gutta som fikser jobben selv. Det er litt sånn hele prosessen har vært, håndverkerne snakker sammen og går veier utenom oss men så leng jobbene blir utført er jeg kjempe fornøyd.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar