onsdag 30. mai 2012

Nå har jeg startet interiør planleggingen

Tiden går raskt og det er en del som bare må handles inn før vi flytter.Lamper, gardiner, senger, skap, osv.  Har funnet ut at jeg trenger tolv taklamper, 4 nattbordslamper, pluss alle andre typer lamper. Og de skal være i forskjellig stil til de forskjellige rommene.

TV stua er ferdig malt og fargen ble griselekker, akkurat som jeg hadde tenkt meg. Vankelig å se fargen skikkelig på bilde dessverre. Fargen er spesial blandet til meg ut i fra en farge jeg fant på en blomst på en tapet. Den er malt i matt maling

Siden dette rommet skal være en blandig av industri/rock må jeg finne lamper og møbler som skiller seg litt ut.
Tror at denne lampa jeg fant på Living vil gjøre seg godt her.

Det er også en del møbler på Living som jeg tror vil passe godt inn men jeg er litt usikker på å det å kjøpe nye møbler som ser gamle ut. Må tenke litt på det.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar